Lørdag 16. september gikk startskuddet i Randaberg arena for Livsgnistløpet 2022. Foto: Bente Monica Reilstad.

Livsgnistløpet 2022

Av: Kommunikasjon
Publisert: 19.09.2022
Lørdag 16.september ble Livsgnistløpet 2022 gjennomført i strålende solskinn.

Over 200 store og små deltakere jogget, rullet og gikk turen fra Vår Energi Arena Randaberg gjennom Myrå og tilbake igjen.

Startkontingenten i løpet går uavkortet til to fantastisk gode formål:
1) Barn og ungdom fra familier med økonomiske utfordringer kan søke kommunen om penger til å dekke utgifter til for eksempel lagturer eller medlemskontigent i et lag eller en organisasjon.
2) Mennesker med funksjonshemming kan søke om å få dekket utgifter for en ledsager, for eksempel hvis de vil på tur i fjellet eller på konsert.

Dette betyr at vi kan hjelpe flere for eksempel barn og unge til å være deltakere i fritidsaktiviteter, slik at de slipper å stå utenfor fellesskapet.

Har du behov for støtte eller hjelp i forhold til våre to formål, ta kontakt med fagkoordinator for barn og unge, Bente Monica Reilstad på tlf. 92 82 01 50 eller e-post: bente.monica.reilstad@randaberg.kommune.no