Illustrasjonsbilde: Penger.

Kommunen bytter bank

Av: Kommunikasjon
Publisert: 20.03.2024
Fra 1. april bytter kommunen bank fra Danske bank til SpareBank 1 SR-Bank.

Avtalen har virkning fra 1. april 2024.

Nytt kontonummer på faktura fra Randaberg kommune er: 3205.24.84382

For deg som innbygger vil du merke lite av bankskiftet, men du vil se at på faktura du mottar etter 1. april er det påført nytt kontonummer.

Faktura fra Randaberg kommune skal betales til det kontonummeret og KID som står på fakturaen du har mottatt. Dette gjelder også hvis du allerede har mottatt en faktura med det gamle kontonummeret 8109.10.03910. Alle faktura som sendes ut etter 1. april vil ha det nye kontonummeret påført.

Avtalegiro og e-faktura vil automatisk bli overført til vår nye bankforbindelse, men hvis du mottar faktura på papir eller digital postkasse må du selv passe på å bruke nytt kontonummer i din bank.

Hvis du har spørsmål om nettbank eller andre bankrelaterte spørsmål kan du ta kontakt med din egen bank.

Informasjon for aktører som skal sende tilskudd, prosjektmidler eller lignende til Randaberg kommune:

Tilskudd sendes til kommunens driftskonto: 3205.24.84331

Betaling fra utland: